Nog 2 weken, dat gaat hard! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ronne Brunekreef - WaarBenJij.nu Nog 2 weken, dat gaat hard! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ronne Brunekreef - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken, dat gaat hard!

Door: Ronne Brunekreef

Blijf op de hoogte en volg Ronne

16 Februari 2014 | Nederland, Utrecht

Hoihoi,

Wat een gek idee, net terug uit de sneeuw (Oostenrijk) met het besef dat ik op dit moment over 2 weken in het vliegtuig zit naar China. Wat gaat dat snel! Ik heb er ontzettend veel zin in, maar word zo langzamerhand toch wel een beetje zenuwachtig. HAHA. Je weet immers op voorhand nooit wat op je pad zal komen, maar dat het bijzonder zal zijn staat vast. Of ik alles in het verre Oosten zal kunnen waarderen, tja.. dat is vraag 2;). Buikstuff, daar zal ik waarschijnlijk wel aan moeten geloven. Geen fijn vooruitzicht, evenals heimwee, maar het hoort er allemaal bij. Wat ik ervoor terug krijg is het 100 % waard, een ervaring om nooit te vergeten. Ik kijk ernaar uit om de wereld te ontdekken, om wederom te ervaren hoe blij ik ben dat ik in NL ben geboren en mede daarmee kansen heb gekregen die in Azie voor de gemiddelde burger alleen in dromen bestaan. Schrijnend, maar waar. Ik kan mij van Laos nog goed herinneren hoe gelukkig mensen daar konden leven terwijl ze bijna niets hadden. Daar kunnen wij in Nederland met als ons materialisme nog veel van leren.

School, werk, sport... allemaal invullingen van een vast dag/week ritme. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe ik ga reageren als iedere daginvulling nader ingevuld kan en zal moeten worden. Mezelf kennende ben ik nogal ondernemend/perfectionistisch, en kan mede daardoor nogal stressen. In dat opzicht hoop ik meer relaxed terugkeren dan ik heen ben gegaan. Het is tijd om te leven. En dat ga ik doen, en goed ook. Volop genieten :)

Tot de volgende keer,

Liefs Ronne

  • 19 Februari 2014 - 15:50

    Ciska:

    Spannend allemaal hoor. Dat zullen mooie verhalen worden op deze blog!

  • 19 Februari 2014 - 18:51

    Josée:

    Dag Ronne,

    We wensen je een geweldige inspirerende reis, doe veel mooie ervaringen op en geniet!
    We gaan graag je blog volgen.
    Heel veel liefs

    Josée en Ben

  • 20 Februari 2014 - 21:06

    LYM:

    Heel vee lplezier Ronne, geniet ervan!!

  • 02 Maart 2014 - 08:41

    Marilyn:

    Hi Ronne, goede vlucht en ben benieuwd naar al je verhalen op je blog! Veel ple\ier!
Ronne

CANADA WIEHOEEE

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 90718

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 25 Juli 2017

Canada

02 Maart 2014 - 02 Juni 2014

Het grote avontuur :)

Landen bezocht: