Vanavond is het zover:) - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ronne Brunekreef - WaarBenJij.nu Vanavond is het zover:) - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ronne Brunekreef - WaarBenJij.nu

Vanavond is het zover:)

Blijf op de hoogte en volg Ronne

02 Maart 2014 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal,

Vanavond vlieg ik om 17.35h naar Beijing, spannend! Even een kort berichtje want over niet al te lange tijd zal ik richting Schiphol vertrekken.

De afgelopen weken waren bijzonder druk, maar al het regelwerk is klaar dus het genieten kan nu echt gaan beginnen:) De vele afscheidsetentjes, cadeautjes en lieve woorden waren heel mooi. Bedankt daarvoor. Ik zal zeker aan jullie denken, en jullie ook missen:( Maar dat hoort erbij. Als het goed is krijg ik er een onvergetelijke tijd voor terug.
Ik ben heel benieuwd naar alle ervaringen die ik op ga doen, raar maar waar, het gaat nu toch echt gebeuren!

Tot de volgende keer in Beijing:)

Liefs Ronne

  • 02 Maart 2014 - 14:08

    Carla&Eddie:

    Heel goede maanden Ronne; we volgen je.
    Carla&Eddie
Ronne

CANADA WIEHOEEE

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 90744

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 25 Juli 2017

Canada

02 Maart 2014 - 02 Juni 2014

Het grote avontuur :)

Landen bezocht: