Het grote avontuur :) - Reisverslagen van Ronne Brunekreef - WaarBenJij.nu Het grote avontuur :) - Reisverslagen van Ronne Brunekreef - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur :)

Lieve mensen,

Nog precies vier weken en dan is het zover! 2 maart vertrek ik voor 3 maanden naar Azië om te backpacken. Zin in!! Zo langzamerhand komt het vertrek toch echt in zicht, reden genoeg om maar eens een blog aan te maken.

Ik zal mijn reis starten in China om vervolgens door te reizen naar Vietnam, Cambodja en Maleisië. Kennis maken met nieuwe culturen, gebruiken, mensen etc, dat wordt het doel. Ik wil de wereld ontdekken:) Gek genoeg kijken veel mensen toch een beetje verbaasd op als ik ze vertel dat ik alleen ga, en dat dit een bewuste keuze is. Niet dat ik van plan ben om 3 maanden als kluizenaar te gaan leven, nee nee dat zeker niet. Natuurlijk zal ik delen van de reis samen met anderen mensen optrekken. Ik ben alleen van mening dat je meer openstaat voor nieuwe dingen als je alleen gaat. Het belooft een mooie reis te worden! Helaas voor de thuisblijvers zie ik mezelf niet eindeloos veel/lange blogs schrijven... Niet getreurd, ik zal mijn best doen om zo af en toe wat reisverslagen op internet te zetten;)

Tot de volgende keer!

Liefs Ronne

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2014

Laatste dag!

23 Mei 2014

Bijna op weg naar huis

26 April 2014

Aan het strand

11 April 2014

Halong Bay, Sapa, Fung Na, Hue, Nha Trang en Dalat

26 Maart 2014

Shanghai, Hanoi
Ronne

CANADA WIEHOEEE

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 90742

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 25 Juli 2017

Canada

02 Maart 2014 - 02 Juni 2014

Het grote avontuur :)

Landen bezocht: